Fettofredag!

2013-11-22 @ 21:18:34 / Vardag
Hallå där, idag känner jag mig som ett riktigt svullo men jag älskar dessa dagar haha! I restaurangen idag bakade vi knäck till julbordet, men vi åt nog ännu mer haha fick ont i magen sen gick jag och Sanna till Ica för att köpa mys till kvällen innan vi gick hem till henne och så kom Johanna också, vi spelade chips åt chips och hade de riktigt tjejmys när vi sen plockade fram frukt och nutella asså det är våran nya diet!! Så sjukt gott att äta, älskar annanas verkligen! 


Vi hade en mysig tjejkväll sen kom mamma och hämta mig vi köpte pizza på vägen hem som vi precis ätit upp, tog en Kebabtallrik så gott! 

Men nu har jag lite ångest för allt jag ätit men de blir att köra extra hårt på gymmet bara! 
Imorgon åker vi och provrider hästen som står i skara och min vän josse ska följa med kul!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: