Godnatt

2013-11-26 @ 22:40:57 / Vardag
Hej! Tänkte bara kika in och säga godnatt men först tänkte jag skriva om min fantastiska dag. Har verkligen tagit ledigt ifrån vardagen idag, snälla mamma tog stallet, jag stannade i Hallsberg efter skolan och gick med Sanna till affären sen gick vi hem till henne och stallde oss och bakade kakor! De blev jätte goda och vi tänkte bjuda våra kompisar imorrn hihi


Sen tog vi oss en springtur på elljusspåret de va jätte skönt att ut och springa lite tillsammans och peppa varandra att fortsätta, men jobbigt! Smet förbi hos min pojkvän som bor precis där och hann gav han en liten puss innan vi joggade vidare. Direkt hem och tappa upp ett bad, as skönt att krypa ner i ett varmt vad och bara pusta ut. Satt där med ansiktsmask och massa skum så mys! 

Medan Sanna badade efter mig så fixade jag kvällsmyset som bestod av frukt och choklad, förvånade? ;) så mysigt! Vi kollade på film och hade de bra, nu ligger vi och ska sova imorgon börjar jag 7.50 med service och bemötande som är rätt kul sen blir de gymmet! 

Vi restaurang-tjejer kan de här med  vardags lyx! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: