Håller igång!

2013-11-04 @ 08:44:34 / Vardag
Godmorgon alla där ute! 

Jag sitter just nu på en cykel på gymmet och har precis avslutat ett benpass! Är helt död haha.. Nu blir det duschen och fräscha till sig lite, sen börjar min första lektion 9.30. Har bara två lektioner idag ändå så är jag hemma kl 16 segt.. Rb ska vila och bara bli ompysslad idag, skönt de med tycker han! 


Jag känner faktiskt att efter dessa två månader på gymmet att jag blivit starkare i min ridning jag orkar driva rb mer fram till handen och kan rida med hela kroppen, rida och hålla ihop han precis som de ska va! 

Tränar ni för att bli bättre ryttare? 


Postat av: JennyM

Du är duktig du! Övertygad om att man behöver träna för att bli en duktig ryttare!

Sv: Visst var det häftigt?! Tänk att trycka upp lite fina motiv och sedan kanske ha namnet fram på bogen på täcket eller så.. Riktigt häftigt! :)

Svar: eller hur! :)
Evelinn Åkerman

2013-11-04 @ 10:10:35 / http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: