Kul!!

2013-11-06 @ 13:30:00 / Vardag
Gissa vad jag ska göra på måndag?

Åka till Stockholm, närmare bestämt Globen och servera mat till de nominerade i fotbollsgalan! Riktigt kul men pirrigt. Jag ska plugga in konstiga maträtter som dom ska äta, vi måste veta vad de innehåller och smakar.. svårt! Jag menar lyssna på det här: "oxfilemedaljong och terrin på hickoryrökt pulledbeef, serveras med muskatpumpa, brysselkol samt trostad tomat och röstipotatis fylld med bacon och syrad lök och en anchouchillisås" haha! vad är ens det?
Har iaf lärt mig balansera flera tallrikar på en och samma hand, men tänk om man ramlar haha..
Men men det ska bli coolt att få va i globen, synd bara att de inte var i hästsammanhang ;)



Postat av: JennyM

Vad kul :) Nästa gång blir det kanske i hästsammanhang istället ;)

Svar: Hoppas de haha!
Evelinn Åkerman

2013-11-06 @ 15:09:07 / http://jmdressyr.se
Postat av: Amanda

Hej! Super fin ponny du har! Det är jag som var nere i Falsterbo och bodde på samma "hotell" som dig. Hade en syster och min mamma hade en tvilling ;) Kul att jag hittade din blogg och kommer följa din utveckling. Och du, jag läste att du inte kommer få fightas bland toppen i SM, jag tror faktiskt du kommer kunna göra det. Din ponny är toppen fin, så ge inte upp det målet. Mitt mål är att tävla sm, du kommer med kunna göra det! Ha det bra! :D

2013-11-06 @ 20:33:31 / http://teamnelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: