Lördag

2013-11-16 @ 11:43:59 / Vardag
Godmorgon! jag har haft en lugn morgon, gjorde frukost på sängen till mig och min pojkvän, älskar att göra sån där små saker för varann de gör så mycket. Idag tänkte jag longera Rb så han får springa av sig lite men även jobba, imorrn tar vi ett lättare dressyrpass sen ska jag hålla lektion för Rebecca vilket alltid är lika kul!

Har lite dåligt samvete för rb, han har inte gått så jätte hårt den senaste veckan de har varit så dåligt väder och man bar tappar gnistan till allt. Vill heller inte förstöra min utrustning i regnet.. I förrgår hann vi dock ut innan värsta ovädret kom, vi red ut i säker en och en halvtimme och gick bort till en sandbacke vi har i närheten där vi klättrade upp och ner, super bra träning som stärker hästarna! 
Vill ta mig till ridhuset nästa vecka och sen vill jag ta lite nya bilder, de kanske jag kan fixa imorrn, vi får se!

Jag har lite idébrist på vad jag ska blogga om, kom gärna med förslag så vi får igång bloggen ordentligt!
 
 


Postat av: Rebecca&Mathias

Gud vad gott det såg ut, och vilken underbart fin häst! ha en fortsatt underbar Lördag! :)

Svar: de var det! tack detsamma :)
Evelinn Åkerman

2013-11-16 @ 11:45:15 / http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: