Favorit hästaffären

2013-11-01 @ 11:31:00 / Utrustning
I helgen var jag i jönköping med familjen och hälsade på hos min storebror som bor där, vi va där hela dan i stortsett och såklart åkte vi till min favorit hästaffär Charlies häst och hund!
 
Dom har har verkligen allt och jag blir helt frälst varje gång jag går in där! Färger här och där, bling bling, märkessaker, ni vet allt såntdär som man bara vill haaa! Fick me dmig lite bra och ha saker hem, såklart skulle jag vilja ha hela affären med mig men sen måste man tänka om, behöver jag det här eller vill jag bara ha det här.. 
Hur som helst så fick jag med mig en stor sportväska från HV-polo, har en som gått sönder hemma så den passade perfekt i storlek och så tänkte ha den till vardags eftersom den är så snygg! passar as bra dom dagar jag gymmar och behöver lite större väska till skolan, sen köpte vi även arnika och en säkerhets fastspänning till transporten. 

Älskar den verkligen!




Postat av: Wilma

Åh vad snygg!

Svar: ja snyggaste!!
Evelinn Åkerman

2013-11-02 @ 11:12:13 / http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: