Godmorgon

2013-10-31 @ 09:28:43 / Vardag
Jag har varit igång sen sju! Hästarna är fodrade och rb står nu i transporten, vi är på väg till Askersunds ridhus för lite trimning, bilder kommer sen och ev film!  

De fick bli ett vitt schabrak och blåa lindor inte de snyggaste men det fick bli så. Hoppas de går bra idag för han har inte varit på så bra humör imorse haha.. 








Postat av: Maja

Brukar du köra utan transportskydd och ingen lädergrimma? Hade jag aldrig vågat.. :o

Svar: transportskydd kör jag nästan aldrig utan, men idag blev de så för lindorna är rätt tjocka och då vill jag inte sätta på ett par tjocka skydd över då kan han knappt gå och linda benen vill jag inte stå och göra i ridhuset direkt. lädergrimma behövs inte, den här går sönder lika lätt som en lädergrimma om nåt skulle hända :p
Evelinn Åkerman

2013-10-31 @ 14:12:11 / http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Tova ~ Bisa & Magnifique ♥

SV; Visst är de! :D

2013-11-03 @ 11:18:44 / http://www.tovaeivinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: