Besviken

2013-09-14 @ 17:52:00 /
Såhär skrev jag i ett inlägg den 30 december när jag pratade om mina mål inför 2013 "Jag vill helt klart starta LA nästa år, när vi varit ute och när Rb blivit mer stabil i ridningen, skänkelvikningar och förvänd galopp är ju inga problem så! Men då siktar jag på LA mot hösten."

Jag hade två mål jag verkligen ville och som jag verkligen strävade efter det var:
  1. Starta Connemara SM
  2. Debutera LA
två små mål, som jag aldrig uppfyllde. nu är det försent och anledningen varför hittar ni i ett inlägg längre ner.. jag är besviken på mig själv, jag tyckte då att de inte skulle bli några problem och trodde tillochmed att jag skulle klara de bra. Men icke, nu står jag här och har hela långa jobbiga hösten, vintern framför mig och sen är det dags att börja om från början igen. inte varit ute på tävling på ett halv år och hästen ser spöken överallt då kanske man inte vill debutera i nåt heller..

jag känner mig nere, har ingen motiviation. Jag är en tävlingsmänniska, det som sporrar mig mest till att träna är just tävling och nu är det sååå himla långt borta... 
Men jag har ju alltid lärt mig att sätta upp långsiktiga mål och på vägen även kortsiktiga. Men att inte uppfylla dom känns förjävligt, helt värdelöst, nej besviken är ordet..
 
 


Postat av: vanessa

Alltid jobbigt att inte upnå sina mål, men ta det lugnt, jag är säker på att du kommer vinna SM med någon häst inom två år. Och den meningen är jag säker på!

Svar: Åh tack snälla vad glad jag blir<3
Evelinn Åkerman

2013-09-14 @ 20:52:13 / http://russetville.webblogg.se
Postat av: sonny

Hej var med i min blogg tävling i samarbete med Tshirt shop där du kan vinna en vit T-shirt med ett eget tryck på . Exempel så kan det stå ditt namn på t-shirten eller din ponnys namn eller kanske din blogg adress Delta gärna http://sonnyandersson.horseworld.se/2013/09/11/tavling-samarbete-med-t-shirtbox/

2013-09-15 @ 15:34:19 / http://www.sonnyandersson.horseworld.se
Postat av: Maria Blix

Visst är vintern tråkig, men samtidigt SÅ bra för jäklar vad man kan förbättra sig under den :-) Eller mitt mål är att alltid komma upp ett snäpp/en klass/vinter. Det sporrar mig!

Svar: Ja om man ser de så :)
Evelinn Åkerman

2013-09-17 @ 14:05:40 / http://mariablix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: