Dödstrött

2013-09-19 @ 22:47:20 / Vardag
Hallå, några vakna? Inte jag länge till iallafall. Har varit på handledarkurs nu på kvällen hann träffa min pojkvän nån timme innan, usch de är jobbigt att hålla ihop allt när man går i skolan och har häst, plugg allt sånt där. Snart är det helg längtar efter att koppla av. 
Jätte många fina bilder på oss<3

Hur som helst kom hem jätte sent köpte också en sak till rb som han kommer ha användning för och jag köpte de för egna ihoptjänade pengar som jag fått genom mina träningar så de känns bra att köpa nåt eget! Den som kommer på vad det kan tänkas vara får en länkning! Ledtråd det kommer kunna hjälpa oss nu i vår situation. Hmm?;) 

Hur som helst i helgen ska jag försöka få ihop några bra inlägg igen inga såna här tråkiga vardagsinlägg som de så lätt blir.. 

Nej nu måste jag sova, imorgon 7.50 är jag i gymmet med hästtjejerna sen står jag från 9 till 3 på eftermiddagen i restaurangen sen tar även jag helg. Vi hörs 





Postat av: Elin Samrell

Ny sadel? :)

2013-09-19 @ 22:56:28 / http://elinsamrell.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: