Givande Clinic

2013-09-24 @ 15:17:00 / Åsikter
När jag va på strömsholm förra lördagen gick vi på "ekipaget utveckling" med Jens fredriksson, alla ni som inte var där, ni missade nåt riktigt riktigt bra! Blev så inspirerad och motiverad och han sa verkligen saker som stämde in på mig. 
 
Visste ni att Jens hade prestationsångest framför just Rolf-Göran bengtsson, att han blev jätte nervös när han visste att duktiga RGB satt och kolla på när han skulle hoppa.  Han mådde alltså dåligt av det och de kunde störa hans koncentration när han skulle rida. Men han löste de genom att träffa just Rolf-Göran på ett fik och sitta ner och prata om det.
Jag känner mig träffad. Jag kan ärligt talat kolla på en tävling och skita i att anmäla om jag ser att de är en duktig ryttare med, ja helt ärligt. Tänker inte säga vilka men det finns såna som jag helst inte möter på tävling då jag tycker att vi "ändå inte har nån chans" men fuck that liksom, vi rider på samma nivå egentligen borde vi vara lika duktiga?  Jag har enorm prestationsångest. Om jag anmält till en tävling och så ser jag att några dagar senare dyker ett namn upp som jag helst inte vill möta då får jag ont i magen, vill inte åka och tävla med. Varför? vet inte. det borde va kul att tävla..

 




Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

*PANG* Träffad!

Svar: samma här!
Evelinn Åkerman

2013-09-25 @ 22:15:44 / http://ponnymuppen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: