Att göra idag!

2014-04-25 @ 06:55:04 / Vardag
Godmorgon! Ska snart gå upp och göra mig klar för gymmet sen ska jag gå dit och träna lite mage är tanken innan skolan börjar. När jag kommer hem är det effektivitet som gäller! Detta ska göras: 

Trimma rb, lösgörande 
Putsa utrustning
Göra rent transporten 
Packa till imorgon 
Natta 

Tvätta och så gör jag imorgon, känns skönt att kunna de så jag inte tvätta ikväll och så skulle han ut med halstäcke imorgonbitti i den här värmen, Nejnej! 

Undra hur han känns idag, bra hoppas jag! 


Postat av: Emma

Hej! Lust att göra bloglovin byte? :)

Svar: Använder inte bloglovin:) men du får gärna följa mig om du gillar bloggen! Kram
Evelinn Åkerman

2014-04-25 @ 09:56:33 / http://fimpe.blogg.se
Postat av: Stina

Lycka till i morgon, håller tummarna så mycket jag hinner under dagen:)

Svar: Tack detsamma!
Evelinn Åkerman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: