Att vara en inspirationskälla

2014-04-20 @ 10:26:05 / Åsikter
Härm eller inspiration? Jag skrev ju ett inlägg här om dagen om Nh och fick en del starka reaktioner, som jag såklart var ute efter, och jag vill bara tillägga att det inte var riktad mot någon speciell person så ingen behöver känna sig träffad. Iallafall, jag skrev om det ämnet för att det är ganska aktuellt nu och det cirkulerar på alla bloggar. Så härmar jag någon om jag väljer att säga min ǻskikt om det? Nej. 
Fick en ganska dryg kommentar om att jag aldrig kom med nåt eget (say what?) allt jag skriver är egna tankar, egna funderingar det är inte så att jag går in och kopierar nåns inlägg rakt av utan att nämna källa för det är inte okej, men att läsa bloggar och hitta inspiration till att spinna vidare, eller säga emot tycker jag är helt okej!

Jag känner mig hedrad och stolt när jag läser kommentarer om att folk finner inspiration i mina inlägg. Det känns jätte kul och gör att jag vill fortsätta! Ni får gärna hitta det hos mig, jag kommer aldrig anklaga för härm, men det får aldrig gå till den nivån när man kopierar. Utan att hitta inspo och skriva med egna ord tycker jag är helt okej!
 
Vad tycker ni?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: