Bloggtröjan

2014-04-08 @ 16:42:26 / Vardag
Elin: Grattis till framgångarna! 
Nyfiken på din tröja, hur gick du tillväga? :)
 
Svar: Tack så mycket!
Tröjan jag rider fram med köpte jag på falsterbo horseshow inne hos Sjöhagens Wear dom hade super mässpis på tröjan och brodyren va också nästan helt gratis så då passade mamma och jag på att skaffa oss varsinn, hon med texten Stall Marieborg och jag med bloggen. Vi är jätte nöjda med vårat köp och de är perfekt att ha ute på tävling, får alltid några nya kommentarer av folk som hittat hit så kul!
 
 


Postat av: Johanna

Hur kom du på dit bloggnamn "enewe"? :)

Svar: åh jag vet att jag har svarat på det där i ett jätte långt inlägg en gång men jag hittar det verkligen inte! letar vidare:)
Evelinn Åkerman

2014-04-08 @ 18:32:17 / http://bergqvistjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: