Domarens uppfattning

2014-04-28 @ 12:19:35 / Svar på tal
 Hej evelinn! Inget illat menat men, hm, var det inte du som sa inde där inlägget "evelinn dissar" att man absolut inte ska skylla på dommaren om något går fel, vad gör du nu hehe? 
 
Svar: Hej "anonym" jag tror du missuppfattat lite. Jag ser ingenstans att jag skyller på domaren däremot skrev jag att det kändes lite snålt för ritten, det tycker jag absolut man får säga för det är ju inte alltid man är överens med domaren men samtidigt så litar jag ju på dennes omdöme. Ens känsla kan ju vara jätte bra och så får man inte det man trott för man kanske jämfört med tidigare ritter och tidigare resultat så som jag gjorde, men då får man komma ihåg att alla ser och alla dömer olika något som kan va bra i den enas ögon kan vara annorlunda i nån annans. Menade med mitt lilla uttal att man inte ska skylla på domaren om man gör en dålig ritt. Det gjorde inte jag för jag skrev våra missar vi hade och att procenten berodde säkert på det men överlag var ju ritten jätte bra så jag trodde bara att det skulle bli bättre procent. Men jag är självklart nöjd med 65 också!
Hoppas du förstår mitt lilla luddiga svar haha kram :)
 
gillar den här bilden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: