Efterlängtade fredag!

2014-04-11 @ 13:30:00 / Vardag
Det känns som att den här veckan gått sååååå segt. Kanske för att i skolan har vi jätte mycket nationella prov förberedelser och det är veckan innan lov. Men nu är äntligen helgen och lovet här och det är välbehövt känner jag. Inte haft lov sen jullovet då jag var och jobbade på sportlovet, så denna gång ska jag verkligen vila ut mig och göra roliga saker!

Helgen börjar med att jag ska vara med min fina pojkvän, när han kommer hem ska vi åka och köpa mat då vi är ensamma hos han i helgen, sen ska jag laga tacos åt oss då de är våran favorit hihi
 
 
Sen ska vi väl bara ha en lugn kväll, verkligen vila ut oss! Imorgon åker vi hem till mig och då ska jag rida Rb för första gången den här veckan, han har haft lite ledigt nu sen senaste tävlingen och det har verkligen passat bra då jag haft mycket i skolan och vädret har ju inte varit på topp heller. Men  nu har jag all tid i världen att rida igång honom och vi ser fram emot tävling om 2 veckor igen!
 
 


Postat av: Kajsa

Så himla härligt med fredag! :D

Svar: Ja verkligen !:D
Evelinn Åkerman

2014-04-11 @ 14:27:08 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: