Extra tillskott

2014-04-22 @ 11:16:55 / Personlig träning
 
Fick en fråga om jag äter några extra tillskott till min träning. och det gör jag! Burken ni ser till vänster av min frukost är piller för viktnergång, de funkar som en pwo man får jätte mycket energi att orka mer det är egentligen det dom går ut på. Det är som att dricka tre koppar kaffe och så är man jätte pigg och orkar pusha sig själv ännu mer!
 
Det är inga piller jag rekomenderar då man får väldigt ont i magen precis när man tagit dom så de gäller att ha ordentligt med mat i magen först. Men jag tycker effekten av dom är bra, man kommer igång och jag orkar alltid lite till! Sen har jag även lyckats gå ner några kilo. 
 
 
 
 


Postat av: Sandra

Hade varit kul att se eran LA debut ifall ni filmade den :)

Svar: Vadårå så du kan komma med spydiga och elaka kommentarer om hans steg?:) som du brukar göra.
Nej de gjorde vi tyvärr inte.
Evelinn Åkerman

2014-04-22 @ 13:10:42 / http://sandrejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: