Hej!

2014-04-02 @ 14:45:17 / Vardag
Jag sitter just nu i skolan, har varit inne i örebro och äntligen lagat min telefon! satt vid slottet undertiden dom lagade den och bara njöt i solen, örebro är så vackert speciellt nere vid slottet. Innan det körde jag två timmars träning, första timmen ett bålpass med pilatesbollar det va skit kul fast vi va så flummiga haha, sen ett crossfitpass men jag tycker mest det kändes som cirkelträning, gav mig inte så mycket. Funderar på att gå på aerobic passet ikväll eller om jag ska hoppa det, vill helst inte ha träningsvärk på söndag och det finns stor risk för det om jag går dit haha. Efter träningen köpte jag en sallad och en celcius, bra återhämtning!
 
Missade bussen med 5 minuter så just nu sitter jag i bibblan och ska göra lite plugg, bra att man kan göra så. Är hemma fyra idag och då ska Rb tränas på banan, ett joggingpass bara känna av lite, imorgon blir det desto hårdare! Laddar inför söndagens starter som blir kl 14 nångång och 15.30 sköna tider och vi behöver inte åka hemifrån förrän kl 12! det händer inte så ofta.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: