Kickar igång torsdagen

2014-04-17 @ 08:01:00 / Vardag
.. med en timmes powerwalk innan frukost! sen ska två fina hästar ridas, både Nightlight och Rb ska bara joggas idag. Nightan med fokus på att hitta takt i traven, hon måste kunna samla upp sig och inte ligga på så, jag måste rida mycket med sätet och lite med handen så det är himla bra träning för mig med. Men Rb är först ut och med han ligger fokuset i galopp just nu leka lite med enkla byten och träna inför Lag 13, börjar vela lite om jag verkligen ska debutera det så tidigt, vi får se helt enkelt hur de går på tävling fram tills dess.
 
 
Sen ska jag gå till bussen och åka till min pojkvän och tillbringa en underbar långhelg med honom! Har längtat så länge, så på fredag ska jag vara lite hästledig, RB ska ändå vila och sen på lördag ska vi åka till mina mormor och morfar på påskmiddag, mysigt! Hoppas ni får en mysig påsk, ni får gärna dela med er av i kommentarsfältet vad ni ska hitta på! så kul att läsa tycker jag.
Kram
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: