Måndagmorgon

2014-04-14 @ 10:05:37 / Vardag
Godmorgon på er och vilken stålande dag det är ute! första dan på lovet känns så härligt, denna vecka lovar jag er super uppdatering från min sida då jag är full med inspiration och blogglädje. Hoppas ni är lika engagerade som jag.
 
Först en liten summering av helgen som gått:
 
I fredags så var jag hos min pojkvän, vi var ensamma hemma och vaktade hus och hund. På morgonen innan frukost tog jag en springtur, så härligt sen la jag mig i badet och väntade på att Micke skulle komma hem.
 
När han kom hem så lagade jag lite lunch, det blev potatis i ugn och stekt schnitzel ihop med grönsaker och bearnaisesås. Riktigt gott! bara tog vi det lugtn framför tv:n, vi va ute med hunden nån gång. 
På kvällen så gjorde vi tillsammans iordning tacos, favoritmaten som vi åt framför tv:n. Vi gjorde även iordning chips, dipp och morötter och sen la vi oss i soffan och åt de till en bra film. Micke somna dock så jag fick lite mer hih. Väckte han och så fick han gå in och lägga sig medan ja tog hand om disken. Sen somna även jag ganska fort
 
På morgonen sov vi till 10, och så tog jag och Ludde en morgonpromenad himla mysigt blir sugen på att skaffa hund själv. Sen åt vi tacos till frukost, innan vi tappa upp vatten i badkaret och kröp ner där båda två, hade tänt levande ljus i hela rummet och de va så mysigt. Efter nån timme där så tog vi fram resterna från chips och dippen och åt de till en film. Sen tog vi en långpromenad med hunden i solen, jätte fint ute var det!
 
Nån gång på eftermiddagen åkte vi hem till mig och jag gick ut och red, tog en barbackatur i skogen. Sen gick jag in och skar upp lite melon som jag och Micke åt framför gladiatorerna, så himla roligt program tycker vi båda som är träningsfreak!
 
Söndagen vaknade vi 8, så jäkla irriterande att inte kunna sova ut så vi låg och försökte somna om men gav upp vid 10 då gjorde jag frukost på sängen. efter frukosten lyckades vi faktiskt somna om och sov till ett! då kände jag mig utvilad, skar upp lite melon som vi mös med i sängen
 
Efter det åkte vi till Ica i Laxå och köpte Ben & Jerry, eller ja micke betala världens bästa, så åkte vi hem igen han satte sig vid datorn och jag gick ut till stallet, mockade, red ut och sen åkte mamma och jag till Östansjö för att hämta hö. När vi kom hem igen så kröp jag ner under täcket till en jätte bra komedi och åt min glass med världens bästa pojkvän
 
Det va min helg det, väldigt mycket mat, väldigt mycket mys. Älskar mitt liv!
bilderna kommer ifrån min instagram, följ mig där: evelinnakerman
 


Postat av: sara

så mysiga bilder<3

2014-04-15 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: