Samarbete

2014-04-23 @ 16:27:00 / Vardag
Jag söker just nu hästföretag som vill samarbeta med mig! Ett bra och drivande företag som vill synas lite extra på bland annat min blogg med bildlänkar, rekomendationsinlägg och liknande då min blogg verkligen börjat växa sig större och allt fler och fler tittar in så kan det bli riktigt givande. Rb och jag har även börjat avancera nu i klasserna och det går riktigt bra och vi planerar att åka ut på fler och större tävlingar ger även möjligheter för mig att visa upp just ditt företag i samband med att jag tävlar, tränar och själv håller träningar. Jag har en idé som jag vill utveckla vidare med rätt person och jag känner att det här kan bli riktigt bra!
Tillägger: Det kan även bli ett samarbete ihop med en blogg!
Vill att du har en relativt stor blogg och att du är positiv, driven och har god hand om hästar, kontakta mig så kan vi börja bolla ideer!
 
Är du rätt person för mig? Kontakta mig gärna på [email protected] men helst på Facebook för snabbare svar och lättare kommunikation, där heter jag Evelinn Åkerman!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: