Sitsträning

2014-04-09 @ 20:17:58 / Vardag
Hej på er! imorse var jag iväg med ryttarprofilen på sitsträning, det var ett tag sen nu vi blev longerade iallafall för mig som varit sjuk och borta några gånger, så jag trodde jag skulle vara jätte ringrostig och att det inte alls skulle gå som jag tänkt mig. Men det gick förvånadsvärt bra! Bästa gången någonsin faktiskt, kändes liksom avspänt, lugnt, harmoniskt och även fast hästen bockade lite i galoppen så kände jag mig säker där jag satt.  Min ridlärare sa inte så mycket heller så jag antar att det är positivt ;) fanns helt enkelt inte så mycket att ändra och det kändes som en skön bekräftelse, vilken skillnad från första gången!!
 
Det känns som att jag faktiskt har utvecklat min sits, och folk runt om kring mig kan ibland påpeka det. Så skönt att träning gett färdiget!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: