Styrka och rörlighetsträning

2014-04-20 @ 16:08:00 / Personlig träning
Nu när vi ändå är inne i träningens tecken ska jag tipsa om mitt favorit styrkepass. Ett enkelt program som är lätt och roligt att följa, antingen kör man utan vikter och får ut lite rörlighetsträning ihop med stången eller så avancerar man med vikter så blir det mer styrketräning!
Jag pratar såkart om MAQ-träning
 
 
bilden har jag tagit från skolan, det är såhär vi jobbar vi i ryttarprofilen ihop med våran idrottslärare och man märker verkligen från gång till gång hur mycket mer man orkar och hur mycket starkare man blir! Varmt rekomenderat.
 


Postat av: Louise

Verkar super bra, detta ska jag testa!

Svar: det tycker jag verkligen du borde!
Evelinn Åkerman

2014-04-20 @ 20:56:49 / http://nattstad.se/louisedressage

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: