Tävlingsmorgon

2014-04-26 @ 08:21:47 / Vardag
Godmorgon på er i solskenet! Härlig start på dagen i stallet, släppte ut alla hästar, mockade och gjorde iordning lunchfodringen till RB. Idag är det som sagt tävlingsmorgon, bara att skriva ordet får det att pirra lite i magen av förväntan. Åker som sagt bara till Askersund idag för att rida en klass. Tråkigt nog är det så himla få anmälda (sammanlagt 13 stycken på hela tävlingen, sjukt..) så vi får tävla mot C-ponnyer, kan tycka ibland att det kan vara orättvist för dom för med en liten C-ponny kanske inte har samma förutsättningar som en stor D-ponny, men idag ska de nog inte vara några problem. Alla vi som startar Lbn rider för samma klubb och alla är duktiga så det ska bli kul och spännande! 
 
Nu ska jag vila mig lite, tänkte kolla lite på youtube och kolla olika ritter kanske hittar nåt jag kan ta efter eller så. Klockan 9 ska jag ut och bada rb sen lunchfodra innan vi lastar 12.30. Håll tummarna för mig 14.14! kram
 
 


Postat av: Hedda Aspheim

Åh vilken fin ponny! :)

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

2014-04-26 @ 18:36:37 / http://ponnyboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: