Tävlingstränset

2014-04-23 @ 17:58:00 / Svar på tal
Fråga från FridaVar har du köpt din nosgrimma och hur mycket kostar den? superfin :) (inlägg)
 
Svar: Hej! hela mitt tävlingsträns jag använder är faktiskt från hööks. Köpte det där förra våren, inte alls planerat då jag egentligen hade mitt drömtävlingsträns (också från hööks) som tyvärr gick sönder på tävling, rb kliade sig på benet och fastna på nåt konstigt sätt och drog loss nosgrimman så tränset var i två delar. Sånt man får räkna med med budget träns. Så då svängde vi förbi hööks på vägen hem och visade upp det för pesonalen dom tog emot de så fick jag välja ett nytt träns och bara betala mellanskillnad. Så jag köpte det tränset som var nästan likadant som mitt tidigare förutom ett annorlunda pannband och något bredare nosgrimma, pris runt 600 men jag behövde bara ge 100 i mellanskillnad mot det tidigare tränset så de var riktigt snällt bra service från hööks!
 
Ja visst är det snyggt, tack!
 
 


Postat av: Frida Fransson

Tack för svar! :) du tror inte att man bara kan köpa nosgrimman då? kram

Svar: Nej det tror jag inte, inte den iallafall finns nog liknande! :) kram
Evelinn Åkerman

2014-04-24 @ 19:00:27 / http://friidafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: