Godmorgon fredag

2014-08-29 @ 07:48:00 / Vardag
Godmorgon på er! Jag kan inte beskriva hur skönt det är med fredag och heelg, den är så efterlängtad, har bara gått en vecka i skolan men jag är redan trött på det, nån som känner igen sig? Något som inte är skönt är den här träningsvärken som inte vill gå över, nej den har nästan gått och blivit ännu värre! 
 
Dagen ser iallafall ut såhär att nu ska jag ut och rida Rb innan skolan, tänkte ta honom till gärdet och ta ett dressyrpass, rekomenderar verkligen det! Hästarna hittar bjudningen själva, träningen blir roligare och man kan utnyttja om det finns lite backar och lägga travökningar där eller öppnor/slutor, det är super bra i stärkande syfte.
 
Sen så är min första lektion 11.20-12.20 och då slutar jag för dagen, ska ta en lunch och mötas upp med micke så ska vi handla lite mys för kvällen och sen ska vi ha en riktigt bra helg tillsammans! Hoppas ni får det också.
 
 


Postat av: Madeline

vad mysigt det låter att rida ut och ha en jättekort dag och spendera helgen med din kärlek! Ha det så mysigt! Kram

Svar: Jaa underbart! Tack för en sån fin kommentar ❤️kram
Evelinn Åkerman

2014-08-29 @ 12:46:20 / http://madelineingelgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: