Prisutdelning

2014-08-12 @ 19:11:00 / Vardag
i söndags precis efter min ritt i LA träffade vi ägarna till min förra ponny Acrobat och vänner till dom. Det var verkligen jätte kul vi hade trevligt allihop. Bad dom ta lite kort och skicka till mig på prisutdelningen och de va så snälla så. 

Denna bild tog Agnes, hennes blogg hittar ni här jag följer den slaviskt, inte så konstigt med tanke på att den handlar om min förra ponny ;) 
 

Resterande bilder tog Pim Stellansson! stort tack till er tjejer!
 









Efter mina ritter och efter vi fått iordning allt med rb, svampat av honom och stallt in han i transporten med lite lunch så gick vi och satte oss med varsinn hamburgare och kollade på tävlingarna ihop med Agnes, Pim och deras mammor. Vi brukar annars aldrig stanna kvar efter tävlingar men det var verkligen jätte trevligt måste jag säga!


Postat av: Pim Stellansson

Tack själv!❤️ Det var jätte trevligt och roligt❤️

Svar: Åh va kul såg inte att du hade en blogg! du får också en länk såklart :) <3
Evelinn Åkerman

2014-08-13 @ 09:08:17 / http://pim.stellansson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: