Sista natten

2014-08-20 @ 22:47:00 / Vardag
Hej på er! Ville bara kika in och säga godnatt, ja nu var det slut på sommarlov för mig och jag kan väl inte påstå att jag ser fram emot att gå upp 6 imorgon för att gå upp till skolan men det måste man ju. Känns iallafall bra att börja tvåan på gymnasiet, det är inte så himla långt kvar nu det är helt sjukt när man tänker efter att man gått så många år i skolan och nu har jag bara 4 terminer kvar. GALET.
 
Jag går restaurang och livsmedel på Alleskolan i hallsberg, hade man frågat mig i 5an vad jag ville bli så var jag fast bestämd vid att plugga till journalist! i sjuan kunde jag inte ens ta i köttfärs utan att spy och jag kunde inte laga spagetti och köttfärssås förrän jag gick i nian och nu ska jag bli kock! haha. livet blir inte alltid som man tänkt sig.

Det jag ser fram emot med 2an är att det blir mer timmar i köket och vi driver ju somsagt en restaurang som vi har öppen i två dagar i veckan så det blir mycket att lära sig. Sen ska det bli kul att komma ut på prao och få lite riktigt erfarenhet! har flera ställen jag vill testa på.
 
Snart är det dags att sova, jag har spenderat 3 dagar hos Micke nu för att tillfriskna och jag mår faktiskt bra nu! RB har haft ledigt dessa dagar. Har precis kollat klart idol och snart är även ph slut, hur ska man kunna sköta skolan nu när idol, paradise hotel och big brother börjar?? hehe.. Imorgon ska jag rida, sen kommer en tjej och kollar på min kamera, hoppas jag får den såld för jag har redan hittat en ny som jag dreglar över så då kan det bli fina bilder OCH filmer till bloggen, hoppass! 
 
Vi hörs imorgon om jag överlever ;)
 
 
 


Postat av: Julia

Ja blir väldigt svårt att sköta skolan nu med alla dessa bra program... Det går ju inte att missa dem :(

Svar: haha ne eller hur! skolan får lida lite ;)
Evelinn Åkerman

2014-08-21 @ 08:51:46 / http://juliastegfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: