Veckans läsare!

2014-08-24 @ 17:48:00 / Vardag
Vilken succé det blev att hylla en läsare, men det svåra är att bara välja ut en, ni har verkligen varit grymma!! ville välja fler men kom ihåg att ni har fler chanser, fortsätt likadant så kan det bli du som blir hyllad inför ett tusental unika besökare!
 
Men en som stack ut i mängden av kommentarer var Julia Stegfeldt. En jätte trevlig tjej som jag träffat vid ett tillfälle på connemara sm i norrköping som hon faktiskt vann, så fina ihop hon och hennes ponny! Jag rekomenderar verkligen hennes blogg då den liknar min lite, mycket hästar, träning och tävling. 
 
 
Här kommer en kort intervju med Julia.
 
Berätta lite kort om dig själv: Jag heter Julia Stegfeldt och går i 9an. Jag har ridit i ganska många år nu och har en ponny som jag tävlar med i dressyr upp till LA:P1. På fritiden gör jag inte jättemycket annat än hästar


Berätta gärna om din häst: Min ponny är då, som Evelinns, en connemara, e. Rolls Royce. Han är 15år och jag köpte honom med förhoppningar inom hoppningen, men han tycker mer om dressyren så vi bytte gren. Han är en charmig liten ponny som är väldigt ambitiös, han lär sig dressyrprogram utantill osv... Han vill alltid göra rätt.


Vad har du för mål med ridningen? Mitt mål med ridningen är väl att komma så långt jag vill och tills jag känner mig klar och ha kul på vägen! Och få många rosetter


Hur hittade du till bloggen och vad var det som fick dig att stanna? Jag hittade den i en Facebook-grupp faktiskt! Det som fick mig att stanna var att Evelinn också hade en connemara som hon tävlade i dressyr med, samma klasser som jag och det var väldigt kul att läsa då. Sen var jag fast!


Hur länge har du läst enewe.se och vad gillar du med bloggen? Bra fråga haha! Jag har läst den i några månader, 3-4 kanske. Jag gillar allt med bloggen men det bästa tycker jag är att det är varierade och roliga inlägg!
 
 
Tack Julia!
http://juliastegfeldt.blogg.se
 


Nästa vecka dras en ny läsare som veckans läsare, det enda du behöver göra är att läsa aktivt och kommentera flitigt så har du chansen att bli hyllad på min blogg!
 


Postat av: Sanna

Lät intressant, en blogg man måste kolla in på!
Detta med att hylla en läsare var en rolig ide, man får många bloggar att läsa! :)

Svar: Va kul att du tycker det! nästa gång kan det vara din tur :)
Evelinn Åkerman

2014-08-24 @ 18:02:33 / http://skyjump.blogg.se
Postat av: Julia

Tack så mycket! <3

Svar: Tack själv!<3
Evelinn Åkerman

2014-08-24 @ 20:36:13 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Hanna

Länken funkar inte!

Svar: Måste stavat fel! Tack för att du sa till ska kolla upp de
Evelinn Åkerman

2014-08-24 @ 21:10:20
Postat av: Ebba

Vilken rolig grej! :)

Svar: va kul att du tycker det!
Evelinn Åkerman

2014-08-25 @ 12:58:05 / http://ebbagraversen.se
Postat av: Sophie S. Varnäs

Så himla fin ponny!

Svar: Ja :)
Evelinn Åkerman

2014-08-25 @ 17:19:02 / http://tavlingsponnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: