Winnie

2014-08-27 @ 12:49:00 / Vardag

Winnie är min otroligt söta shettis som jag haft sen jag var 8 år, min första häst alltså, idag är hon 22 år gammal men fortfarande pigg och fräsch! Just nu lär hon barn att rida när hon inte svärmar för rb som hon är så kär i.
 
ATGs nya reklamfilm har väl inte lyckats undgå er, jag tycker den är såå fin så ja börjar gråta varje gång jag ser den haha! Det hadlar om shettisen Vinnie som vill bli världens bästa travhäst, jag tänker såklart på min winnie då och då blir jag helt varm i kroppen. Den är såå söt! Men jag gillar logiken, en travhäst och nordsvensk som får en amerikans miniatyrhästs föl haha ;)
 
Har ni missat den så kan ni se den här.

Vad tycker ni om reklamfilmen? Inga drömmar är väl för stora


Postat av: Olivia Gustavsson

men awww så söt :D

Svar: haha du är söt!
Evelinn Åkerman

2014-08-27 @ 13:13:33 / http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: