2015

2014-12-30 @ 12:12:00 / Personlig träning
Till nästa år ska jag verkligen skärpa mig med min egen träning och kost, min motivation går hela tiden i vågor så jag måste verkligen börja ta det här på allvar nu. Jag är väldigt målinriktad som ni vet och nu ska jag kämpa för att nå dit jag vill med vetskap om att det kommer vara tufft men de sägs att det krävs ett par tuffa månader sen har man lyckats ändra sin livsstil och efter det är det enklare att hålla sig till den. 
 
2015 kommer innehålla några förändringar för bloggen, jag kommer fortsätta skriva om utveckligen med Rhett Butler precis som nu men kommer också börja skriva om träning, fitness, hälsa och kost som är ett stort intresse i mitt liv och genom att jag kommer blogga mer om det så kommer också motiviationen hållas vid liv, det är mina förhoppningar iallafall. 
 
Jag hoppas verkligen att ni kommer gilla det och att ni stannar kvar på bloggen trots att innehållet kommer vidgas lite. 
 


Postat av: Sara

Jag tycker redan att din blogg är i toppklass men jag känner på mig att den kan bli ännu bättre av förändringen, spännande! :)

Svar: åh va kul! hoppas det blir så :D
Evelinn Åkerman

2014-12-30 @ 21:35:25 / http://ssfredlund.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: