bloggnamn

2014-12-18 @ 10:20:00 / Vardag
Hej Evelinn! Jag älskar verkligen din blogg och tycker du är grymt inspererande. Jag vill gärna byta bloggportal till blogg.se men det är grym svårt att komma på just, bloggnamnet. Ditt är snyggt och bra. Men jag har verkligen inga tips. Hur kom du på ditt bloggnamn? :)

Svar: Hej Nathalie! Vad roligt att du tycker så, blir så glad ♥ Rekommenderar att byta till blogg.se jag trivs så himla bra här vill aldrig byta portal! Men som du säger så är namnet alltid svårt att bestämma sig för, det tycker jag med mitt namn har dock hängt med i 7 år sen jag hade bilddagboken. Tycker du enewe är bra? jag gillar det verkligen inte längre haha, det är ingen som kallar mig ewe längre och enewe var något jag kom på när jag liksom var 10(!!!) men jag har liksom vuxit in i rollen och även vuxit ur den, jag kommer väl antagligen aldrig byta namn för enewe är liksom den jag är nu! Jag vet inte riktigt hur jag kom på de namnet, tror det var någon i min klass som sa typ " det finns bara en som du ewe! " och då kom jag på en ewe som blev enewe!

Något som man aldrig växer ifrån är ju sitt egna namn så att heta för och efternamn är ju ett jätte bra bloggnamn tycker jag, annars kan man ju välja sitt smeknamn eller om man rider dressyr så har ju initsialerna + dressage blivit populärt. 
 
du kan ju använda ditt namn eller inistialer och lägga till ett ord, det kan vara + horses, dagbok, dressyr, team, showjumping, stable, vad som helst! bara att pyssla ihop något. Lycka till, ska bli kul att besöka din nya blogg!
 
 


Postat av: Nathalie

Tack så jätte mycket för dessa grymma svar! Detta har hjäpt mig mycket! : Nu ska jag pyssla ihop något namn.
TACK DU ÄR GRYM!! :) <3

Svar: stor kram<3
Evelinn Åkerman

2014-12-18 @ 14:55:19
Postat av: Olivia

tycker enewe passar så bra :D

Svar: åh va bra!
Evelinn Åkerman

2014-12-18 @ 17:38:27 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Cajsa

Ta inte det är fel men jag håller med dig om att enewe är lite gammal. När man bara hör namnet får jag en lite "fjortis feeling" och du blir väl 18 närsta år?
Men Enewe parras ändå in på din blogg då du verkar gilla att vara lite självgod och skrytsam ibland och det är ju coolt med "W" ist för "V".
Det är även smart av dig att inte ha din häst involverad i namnet för det blir svårt att byta häst då om inte namnet går att byta på bloggen. Som jag har ju CM Dressyr som står för "Cajsa Och Maja dressyr".

Men det är ju rätt coolt att ett så pass "oproffsigt" namn har blivit så pass stort! 😊

2014-12-19 @ 06:32:33 / http://nattstad.se/cmdressyr
Postat av: Cajsa

Ta inte det är fel men jag håller med dig om att enewe är lite gammal. När man bara hör namnet får jag en lite "fjortis feeling" och du blir väl 18 närsta år?
Men Enewe parras ändå in på din blogg då du verkar gilla att vara lite självgod och skrytsam ibland och det är ju coolt med "W" ist för "V".
Det är även smart av dig att inte ha din häst involverad i namnet för det blir svårt att byta häst då om inte namnet går att byta på bloggen. Som jag har ju CM Dressyr som står för "Cajsa Och Maja dressyr".

Men det är ju rätt coolt att ett så pass "oproffsigt" namn har blivit så pass stort! 😊

Svar: Du måste verkligen fått en helt snedvriden bild av mig. Absolut namnet är gammalt de har jag redan kommit fram till men jag är verkligen inte självgod eller skrytig, vet inte ens var du har fått de ifrån.
Tycker inte namnet är oproffsigt direkt, anledningen till att se stavas med w är för att jag kallades så, tyckte eve vad fult och eneve ännu fulare!!
Evelinn Åkerman

2014-12-19 @ 06:32:35 / http://nattstad.se/cmdressyr
Postat av: Julia Forsbacka

Jag tycker verkligen om namnet enewe! Jag har alltid tänkt på det som "eneeeveh" och jag har aldrig förstått att det var en Ewe, haha. Trodde det var något med initialer.. :P

Svar: hahahah jaaha! xD
Evelinn Åkerman

2014-12-19 @ 19:15:56 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: