Ett fantastiskt team

2014-12-03 @ 19:06:00 / Vardag
Jag har haft svårt att hålla mig för att berätta mina två nya samarbetspartners som kommer hjälpa mig lyfta den bloggen till skyarna! Jag har sen tidigare ett fantastiskt team bakom mig när det gäller Rb allt ifrån min mamma till tränare, veterinärer, hästskötare och equiterapeuter. Nu behöver jag ett team till bloggen och nu har jag mitt dream team och med deras hjälp ska kvalitén här höjas. Men först låt mig presentera tjejerna:
 
Sophie Vikergård har varit och är min vän sen vi gick i sexan, vi har gått hela högstadiet tillsammans tills gymnasiet då vi gick skilda vägar jag gick och blev kock och hon fotograf. Ja hon är hur duktig som helst och hon erbjöd ett samarbete med mig vilket känns hur kul som helst att få riktigt proffsiga fina bilder av en så talangfull tjej som hon. Ja jag överdriver inte, jag tycker alla ska kolla in hennes facebooksida och ta del av helt fantastiska bilder som hon har tagit och jag känner mig verkligen lyckligt lottad för den här chansen!
 
Inte nog med att jag får fina bilder utan jag har även fått ett samarbete med en duktig designer som i framtiden kommer göra alla mina headers på sitt proffsida sätt vilket känns super lyxigt att inte behöva lägga tid och energi på det utan det är duktiga Linnea Hildorsson som kommer sköta det åt mig. Jag har länge dreglat över hennes headers som hon gjort och man kan se dom på nästan var och varannan blogg så jag är väldigt tacksam över detta. Kolla in hennes hemsida, där kan ni också beställa en egen header!
 
Detta känns jätte spännande att få ha dessa två tjejer i ryggen och tillsammans kan det här nog bli riktigt bra eller vad tror ni? Vem vet tillsammans kanske vi kan ordna lite rabatter, tävlingar eller andra erbjudanden till mina läsare! ;)
 
 


Postat av: Julia Forsbacka

Vad glad jag blir för din skull! :)

Svar: nämen åh tack!
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 18:34:30 / http://forcebacka.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud va kul! :D Ser framemot att se fina bilder på er! :D

Svar: jaa jag med :D tack!
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 18:38:34 / http://niklassonamanda.blogg.se
Postat av: Alice Persson

Vad kul med mer samarbeten! Och det måste ju kännas rätt skönt att samarbeta med någon man redan känner :) Kul att få se riktigt proffsiga bilder på dig och Rb i framtiden :)

Svar: ja känns super bra! åh jaa tack :D
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 19:59:33 / http://aalicepersson.blogg,se
Postat av: Sophie S. Varnäs

Vad roligt med samarbetspartners som är lite mer inriktat på själva bloggen - med bilder och headers!! :)

Svar: ja precis känns super bra!
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 20:10:58 / http://tavlingsponnys.horseworld.se
Postat av: Isabelle Johansson

Duktiga Linnea är så glad att ni sammarbetar :D ♥ Du är bäst Evelinn tror sent hårt på detta bästa du!!!

Svar: ❤️❤️
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 21:21:11 / http://isabellejohansson.se
Postat av: Nora bååth

Vad roligt det skall bli att följa :D

Svar: åh tack :D jaa känns roligt!
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 21:46:46 / http://norabaath.weebly.com
Postat av: Anonym

Åhh vill också ha sånt bra team med hästen och bloggen! Ska blir roligt att följa :D

Svar: jaa känner mig väldigt glad för det! Va skoj!! tack :D
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 21:48:35
Postat av: Telma

Så fin bild på dig och Rb!

Svar: tack :*
Evelinn Åkerman

2014-12-04 @ 15:10:42 / http://nattstad.se/telmasopot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: