Fyndat

2014-12-04 @ 17:21:00 / Utrustning
Igår fyndade jag schabrak + lindor begagnat som jag hittade på en av alla facebooksidor som finns, jag köpte ett brunt set från dressyrmupparnas kollektion för endast 50 kr, dock fick jag åka ända till Vintrosa och hämta dom så resan dit gick på mer än själva grejerna men det gör inget för som tur är hade jag lite ärenden in till stan så jag kunde ta två flugor i en smäll! Är iallafall jätte nöjd med grejerna verkar vara av god kvalité, har aldrig haft ett brunt schabrak till Rb förut men jag tror det kan bli snyggt. 
 
Jag har ju läst dressyrmupparnas blogg sen dag 1 och följt Linn på bilddagboken sen flera år innan bloggen och jag har alltid älskat att läsa deras blogg. Men som ni säkert känner till så ska den splittras och Ingrid ska gå sin egna väg, känns tråkigt och jag kommer inte fortsätta läsa hennes blogg då jag bara har läst DM på grund av Linn och senaste tiden levt på hoppet att hon ska komma tillbaka.. Jag tycker Linn är en jätte härlig person och alltid trevlig när man träffar henne ute på tävlingar, vi tävlade ju mycket ihop när vi båda red ponny och jag har alltid sett upp till henne då hon alltid red med stor framgång. Jag hoppas att hon nångång kommer tillbaka till bloggvärlden!
 
Nu ska jag ut och testa mina grejer och sen ta ett dressyrpass i paddocken!
 
 


Postat av: Sara

RB kommer bli så snygg i brunt!

Svar: Det blev han!! tack :D
Evelinn Åkerman

2014-12-04 @ 17:40:41 / http://ssfredlund.horseworld.se
Postat av: Josefine ♔

Brunt är himla snyggt! :D

Svar: Eller hur!!
Evelinn Åkerman

2014-12-04 @ 19:22:16 / http://jlandgrens.se/
Postat av: Marica

åh skulle vilja ha det där sättet fast i marinblått jag!

Svar: jätte fint!
Evelinn Åkerman

2014-12-04 @ 20:33:35 / http://maricalindbeerg.blogg.se
Postat av: Fanny

Vad fint de va i den färgen!! Själv har jag ett schabrak i beiget ;-)
Har dock problem med mitt som glider bak när man rider, blev de så för dig också?

Svar: Nej det märkte jag inte alls av, tyckte det låg perfekt under hela passet!
Evelinn Åkerman

2014-12-05 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: