Gårdagens pass

2014-12-03 @ 09:27:14 / Vardag
Jag känner att det var väldigt länge sen jag skrev om ett ridpass och tänkte därmed berätta lite om gårdagens annorlunda träningsmedod. Jag hade egentligen tänkt rida ut men hade ingen lust när det var så mörkt så jag tände strålkastarna i paddocken och red där, la fram lite bommar och så travade vi över dom, slutade med att vi också hoppade ett litet skutt vilket var skit kul, vågade inte höja upp eftersom det var lite mörkt. Jag tog även igenom honom i kanske 10 minuter ganska så ordentligt, red en 8 över hela banan i galopp där vi varvade mellan ett enkelt byte och förvänd galopp på mitten. I traven hittade jag en jätte fin takt som kändes väldigt bra på bakbenen och lätt i fronten. 
 


Postat av: Julia Forsbacka

Hur gör du med dina stövlar just nu? Använder du både de bruna och dina "vanliga"? :)

Svar: svarar i inlägg!
Evelinn Åkerman

2014-12-03 @ 16:14:53 / http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: