JULLOV!

2014-12-20 @ 11:57:59 / Vardag
Igår jobbade jag och var hemma straxt efter kl 1 på natten. Så nu kan jag äntligen säga att jag också har fått jullov! 18 dagars ledighet sitter verkligen inte helt fel just nu och jag har så mycket att göra så det känns verkligen bra att få ledigt. Idag vakna jag upp och var helt mör i kroppen, ont överallt, skulle egentligen behövt sova några timmar till trots att jag sov till kl 11 för jag är så trött men jag vill ju komma igång med dagen och inte sova bort hela lovet hehe!
 
Jag har verkligen saknat min häst så han ska jag snart ut för att träffa, har haft fullt upp hela veckan som ni vet med tre olika jobb så min underbara mamma har fixat åt honom men idag ska jag äntligen borsta, pyssla och mysa med honom. Jag har ännu inte bestämt om jag ska komma igång och rida också, vi får se helt enkelt!

Måste även jobba lite med bloggen då har jag mycket på gång nu, snart dras ju vinnaren i utlottningen och sen måste tre gästinlägg upp imorgon. Utöver det måste jag slå in mina julklappar jag hittade igår och allt detta helst innan Micke kommer så vi kan spendera kvällen ihop.
 
Hoppas ni får en fin dag så hörs vi senare!!
 
 


Postat av: Josefine ♔

Vilken mysig bild :D

Svar: tack!:)
Evelinn Åkerman

2014-12-20 @ 17:18:59 / http://jlandgrens.blogg.se
Postat av: Telma

Ska bli se så spännande att se vem som vinner! :)

Svar: jaa :D
Evelinn Åkerman

2014-12-20 @ 20:45:50 / http://nattstad.se/telmasopot
Postat av: Alice Persson

Haha lät som ett rätt proppat schema för dagen, hoppas du hann med allt :p

Svar: jadå ;)
Evelinn Åkerman

2014-12-21 @ 11:59:14 / http://aalicepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: