Rädd om min utrustning

2014-12-01 @ 16:20:00 / Utrustning
Vid det här laget känner ni mig och många vet säkert hur pedant jag är när det gäller allt runt omkring mig, det gäller främst min häst och allt kring honom, utrutsning, foder, rutiner, men också små saker i vardagen som i skåpet i skolan får det inte vara oordning, när jag packar väskan ska allt ligga snyggt, när jag tar mat i skolkön så lägger jag alltid upp snyggt. Det är nästan som tvångstankar haha så noggrann är jag. Ibland kan det vara en nackdel men oftast är det en fördel speciellt när jag är rädd om mina saker, jag skyddar allt i sadelkammaren iprincip och nu vill jag bara tipsa er om en jätte bra grej och det är mitt tränsskydd som jag har, ett vanligt från Hööks bara där mitt tävlingsträns hänger, sååå bra! Det blir inte förstört, möggligt eller dammit utan det hållt fräscht längre. Stor hiss!
 
 


Postat av: Malin

Jag har också ett sånt. Sjukt bra!!:D

Svar: ja verkligen!
Evelinn Åkerman

2014-12-02 @ 11:18:08
Postat av: Marica

Vi har också träns väska till våra träns, speciellt show tränsen till tävling :D

Svar: det är ju super bra!
Evelinn Åkerman

2014-12-03 @ 12:55:39 / http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: