Rundvisning i stallet

2014-12-07 @ 17:15:00 / Stall Marieborg
Jag har fått väldigt många önskemål om att filma en liten rundvisning i stallet så nu har jag gjort det! men jag tycker nu i efterhand att jag låter så himla konstig och jag sa lite fel märkte jag när jag sa att Pelle stod i sin box för tillfället men så är det inte utan han har stått där i 1 år nu så ni vet. 
 
Jag kom på att jag faktiskt aldrig har filmat såhär och bara pratat, ni har nog aldrig hört min röst tidigare? jag själv får mig ju alltid en uppfattning när jag läser bloggar på ett ungefär hur personerna låter på rösten, man har ju som en röst i huvudet. Har ni det och isåfall tycker ni min röst stämmer överrens med det ni föreställt er? min dialekt? om jag ens har någon dialekt, jag kommer ju från gnällbältet - Närke men jag tycker jag pratar rikssvenska haha vad tycker ni? och vad tycker ni om stallet? 

Här kommer filmen:


Ska jag fortsätta med likande videoinlägg?


Postat av: Erika Pöllänen

Det var jätte kul att se hur stallet ser ut! Skulle vara jätte kul om du fortsatte med liknande inlägg!
Vad kul att höra din röst också!😉❤️

Svar: jaa visst! vad ska jag göra här näst då?:D <3
Evelinn Åkerman

2014-12-07 @ 17:34:23
Postat av: Juli

Du hade en mysig röst :) Och stallet var fint :)

Svar: haha mysig vettefan ;D tack!
Evelinn Åkerman

2014-12-07 @ 18:53:38 / http://beaochjag.blogg.se/
Postat av: Telma

Vilket fint stall ni har! Väldigt mysigt! Roligt att höra din röst!:)

Svar: vad roligt att du tycker det!!
Evelinn Åkerman

2014-12-07 @ 19:57:18 / http://nattstad.se/telmasopot
Postat av: Alice Persson

Vilket mysigt stall! Förstår att det måste vara lätt att trivas där :) Haha, din röst var precis som jag trodde :) Och jag tycker absolut att du ska fortsätta med videobloggande

Svar: åh tack! jaa jag trivs jätte bra :) åh va kul!
Evelinn Åkerman

2014-12-07 @ 20:57:41 / http://aalicepersson.blogg,se
Postat av: Stina

Bra film! jag skulle nog säga att du lät som vanligt men lite mer "formel" om man säger så!:)

Svar: haha ja man kan ju inte låta hur som helst ;)
Evelinn Åkerman

Postat av: Isabelle Johansson

Mysigt stall :D

Svar: Tack
Evelinn Åkerman

2014-12-08 @ 10:32:33 / http://isabellejohansson.se
Postat av: Josefine ♔

Åh vad fint och roligt att se! :D

Svar: å va roligt att du tycker det!
Evelinn Åkerman

2014-12-08 @ 13:00:43 / http://jlandgrens.se/
Postat av: Fanny

Vilket fint stall du har. Skönt med eget :)
Fortsätt gärna med videos, alltid jättekul att se!!

Svar: tack snälla fanny!
Evelinn Åkerman

2014-12-18 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: