Svar på frågestunden

2014-12-29 @ 15:58:44 / Vardag

Här kommer Mickes svar på eran frågestund! så kul att ni hade så mycket att fråga, hans svar är helt och hållet hans egna utan den mista inblandning av mig ;)


Gillar du hästar?
Svar: Jag gillar väl djur men jag är väl inte så intresserad på det sättet av hästar.

 


Är det roligt att titta på när Evelinn tävlar?
Svar: Jag kan inte så mycket om dressyr men det är kul när det går bra för henne.

(Ungefär såhär kul hälsar Evelinn)


Hur är Evelinn om det inte går som hon tänkt sig när hon tränar/tävlar?
Svar: Hon blir väl lite sur, hon är en dålig förlorare...

 

 

Vad blir Evelinn rätt arg över?
Svar: Oj den listan kan bli lång.. När någon stör hennes planering och hennes tidplan på tävling, hon blir arg när det inte går bra, när jag är seg på att svara på hennes sms, om jag sover för länge..

 

 

Hur träffades ni? 
Svar: Vi träffades på en fest i Hallsberg, hon kom fram och prata med mig och efter det höll vi kontakten.

 

 

Tycker du att hästar är läskiga? 
Svar: Nej

 

Om du hade vart en tjej för en dag vad hade du gjort då? 
Svar: det har jag faktiskt ingen aning om vad jag skulle ha gjort. 

 

 

Om du hade vart en tjej vad skulle du köpt till en kille i t.ex julklapp? 
Svar: Det beror på vad han är intresserad av men parfym eller något funkar ju alltid

 

 

Var de läskigt att rida?
Svar: Nej för vi tog det lugnt.

 

 

Vad är de bästa med Evelinn?
Svar: Jag trivs verkligen att vara med henne, vi passar bra ihop, hon går att lita på, hon tar bra hand om mig och hon älskar mig.

 

 

Vad tycker du om hästar i allmänhet?
Svar:  dom är väl fina och snälla djur

 

 

Tror du att du skulle ha något intresse alls utav hästar även om du inte va tillsammans med en hästtjej? :)
Svar: Nej det tror jag inte

 

Var det roligt att rida? skulle du kunna tänka dig att göra det igen? :D
Svar: Ja det var väl sådär, men det är väl inget jag skulle göra om det inte vore för Evelinn.


Har du ridit någon gång innan du red RB? 
Svar: Ja en gång när jag var barn


Kommer du rida fler gånger? 
Svar: Det beror på om hon tvingar mig igen 
(Ja det kommer jag göra /E)

 

Vad tycker du är positivt med RB? 
Svar: Det bästa är väl att Evelinn och han går bra ihop.

 

 

Hur påverkas erat förhållande av hästarna? 
Svar: Det påverkas faktiskt ingenting tycker jag, för att hon alltid planerar upp tiden och oftast gör hon så att hon rider innan hon träffar mig eller så brukar jag spela medan hon är ute i stallet så ses vi snart igen.

 

 

Hur är det att följa med Evelinn på tävlingar?
Svar: Även fast jag inte är hästintresserad så är det väl ganska okej ändå. Jag förstår inte så mycket av det hon gör men jag tycker hon är duktig och glädjs med hennes framgångar.

 

Om du e med Evelinn på träning vad gör du då? 
Svar: Jag har bara varit med på träning här hemma och då har jag fotat och filmat henne lite.


Hur många gånger har du ridit i ditt liv? 
Svar: Två gånger



Tycker du det är roligt att ha en hästtjej som flickvän? 
Svar: Ja det är väl kul men hon hade kunnat varit intresserad av vad som helst det hade inte spelat sån stor roll för mig.


Vad brukar du och Evelinn göra tillsammans när ni umgås? 
Svar: Vi kollar mycket film och serier, vi tränar och spelar ihop, umgås med kompisar, går på stan.


Ditt bästa minne med Evelinn :D
Svar:   När vi var i Stockholm på vår två års dag, vi bodde på ett fint hotell, åt på restauranger och shoppade.

 

Hur är Eve som person?
Svar: Hon är oftast glad men blir lätt sur, hon är skämtsam, hon är snäll, rolig, omtänksam och den finaste personen jag träffat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: