Testat och utvärderat

2014-12-11 @ 17:40:05 / Utrustning
I min leverans från Western Wanted följde också en tvål med, något som jag vet att de håller på att arbeta fram och hela tiden förbättra, en häst och hundtvål som jag då skulle testa och utvärdera och sen återkomma med synpunkter. Så detta gjorde jag och första gången jag testade tvålen så spelade jag också in en liten videoblogg som jag tänkt visa er, jag hade alltså aldrig använt den här förut så mina reaktioner kring användandet kommer helt naturligt.
  
 
Ni hittar tvålen här och den kostar bara 125 kr!


Postat av: Anonym

suuuuuuper bra inlägg du är fan bäst!!!

Svar: <3
Evelinn Åkerman

2014-12-11 @ 17:43:04
Postat av: Alice Persson

Vilken jäkla förändring! Synd att jag varken har en häst med nåt vitt på sig eller att hon har mugg, men jag får väl komma på nån annan anledning till att köpa sån tvål ;)

Svar: haha ;) kan vara i förebyggande syfte!
Evelinn Åkerman

2014-12-12 @ 11:28:50 / http://aalicepersson.blogg,se
Postat av: Josefine ♔

Herregud vilken skillnad! :D Måste bara fråga, stod du nära någon sådan golvbrunn när du tvättade benen så? :o Eller vart gjorde du av vattnet när du var klar haha? :o

Svar: Ja jag vet! Ja precis vi har en golvbrunn i stallgången som vi sopar vattnet till, de blir ju inga mängder när man svampar lite så :)
Evelinn Åkerman

2014-12-13 @ 00:25:22 / http://jlandgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: