vecka 51

2014-12-15 @ 12:40:00 / Vardag
Då har första viloveckan gått och det känns redan som en månad.. En vecka har aldrig gått så långsamt tror jag jag är så himla taggad på att komma igång, men jag måste påminna mig själv varför vi gör detta. Hur som helst nu går vi in på årets näst sista vecka, hur skumt känns inte det? ännu skummare känns det att börja skolan kl 14 varje dag utaom fredag, jag går 14-21 då vi på skolan har tema vecka och esteterna har någon julshow medan vi på restaurang lagar och serverar mat till gästerna. Jag ska stå i köket hela veckan så det känns ändå rätt kul. På fredag har vi avslutning, går 8-12 då sen jobbar jag kväll 16-01 och ska servera på ett julbord. 

Snart är det jul också vilket innebär mys med familjen, det blir första julen med min pojkvän också så jag tror det kommer bli något alldeles speciellt♥
 
Men nu vill jag bara att det ska bli nyårsafton och att 2015 ska börja! all planering, uppladdning och framförallt träning. Vill boka in fotografering med duktiga Sophie, hitta en storhäst och satsa! Jag är så redo man kan bli på att komma igång, hoppas ni är med mig in i det nya året jag lovar er att det här kommer bli grymt!
 
 
 
 


Postat av: Alice Persson

Vad har du för planer och tankar inför 2015 då? Förutom att du vill börja rida storhäst :)

Svar: skriver i ett inlägg!
Evelinn Åkerman

2014-12-15 @ 15:07:34 / http://aalicepersson.blogg,se
Postat av: Evelina

Tycker din blogg är jätte inspirerande och tycker du har väldigt bra och välskrivna inlägg! Det hade varit jätteroligt om du hade velat skriva om hur en typisk tävlingsdag ser ut för dig? :)
Och gärna ett annat inlägg om hur du tänker kring Rb's träningsupplägg :)
Kram

Svar: absolut kan jag det! tack för tipsenkram:)
Evelinn Åkerman

2014-12-15 @ 17:42:04
Postat av: Telma

Vad ska du ge Rb i julklapp? Om du ens brukar ge honom julklapp! Man ger ju dom hur mkt som helst under hela året ändå ;)

Svar: oj, det har jag nog inte ens tänkt på!
Evelinn Åkerman

2014-12-15 @ 18:41:04 / http://nattstad.se/telmasopot
Postat av: Amanda Hellman

Ååå vad fina ni är!! :D

Svar: tack amanda!
Evelinn Åkerman

2014-12-18 @ 22:30:23 / http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: