Vill komma igång

2014-12-10 @ 14:15:00 / Planering
Som ni känner till så har Rb sin vintervila nu, jag ger han inte den för att jag är lat utan jag är hur träningssugen som helst men jag har känt den senaste tiden att det har gått sämre och sämre och då är en vila på sin plats! Jag känner min häst och jag vet att det är mycket i hans huvud, mycket nya intryck och bara under det här halvåret har jag ju lärt han allt i från skänkelvikningar, alla skolor, att rygga, förvändgalopp, samlade gångarter och ökade gångarter. Så nu stannar vi upp och laddar batterierna inför 2015! 
 
Men jag är så taggad på att komma igång med träningen och att tävla. Tror det här kommer bli ett bra år för oss! Jag vill börja planera in träningar för Erika men också åka och träna för andra duktiga tränare här i länet för att få en sån bred hjälp som möjligt.
Till nästa år kommer jag arbeta med kalendrar när jag skriver min planering, på så sätt få mer koll och en bättre överblick. Såhär kommer det se ut och för tillfället ser januari ut såhär:
 
ser gärna inte på nån blogg att någon härmar mig med detta.

Som ni ser så finns det väldigt många lediga helger där jag kan planera in träningar!! 
Jag tror 2015 kommer bli hur bra som helst.


Postat av: Telma

Smart med en kalender!! Ser man mycket mer sin planering :D

Svar: jaa ibland är jag smart ;);)
Evelinn Åkerman

2014-12-10 @ 18:14:08 / http://nattstad.se/telmasopot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: