Innan läggdags

2014-02-18 @ 21:39:59 / Vardag
Hej! Idag har det varit fullt ös medvedslös i stallet, vi har hetsstädat hela stallet och fixat. Emelie hade sponsormöte med agria och allt va i tipptopp! Jag sopade stallet i 2 timmar och sen fick jag göra om de.. Ont som fan i ryggen så imorgon har jag fått lite välförtjänt sovmorgon! Så jag börjar åtta istället för halv sju, det gör stor skillnad faktiskt! 

Idag hade jag första träningen för Emelie, jag är nöjd! Hade kunnat gått bättre men rb kändes lite trött och seg i kroppen. Men det förstår jag han jobbar på bra! Just nu tränar vi på att hitta en bra takt i traven för att kunna göra halvhalter och kunna öka traven med samma takt, jag får tänka på att böja mer på armbågarna, vrida om händerna och dra ihop skulderbladen, tror faktiskt jag sitter lite fast där för det gör ont i mig.. Är alltid lite ihopkurad och det är inte bra! Måste bort.

Imorgon tränar vi för Emelie igen hoppas de går bra:)
Tog faktiskt inte en enda outfit bild men vi var turkosa idag, här är en bild på rb i hagen idag 




Postat av: Anette

ÅH min Plutt!!!

2014-02-18 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: