Jag är tillbaka!

2014-02-04 @ 18:08:54 / Vardag
Hej alla goa läsare som hängt kvar! Har glädjande nyheter till er, bloggen är tillbaka upp på fötter igen tack för er förståelse och stöd. Nu är det ny månad nya tag i både häst och blogg livet. För stunden är jag sjuk så jag kan lägga lite mer krut på bloggen tills jag blir frisk igen. Vad har hänt sen sist? inte så mycket faktiskt, haft fullt upp och stressigt hela tiden i skolan, mycket press så de va skönt att bara släppa allt för en stund men vet ni jag inser att när jag tar en liten paus från bloggen så försvinner också lusten till hästar, ridning och träning och allt där imellan. Jag inser att jag behöver bloggen för att vara motiverad, era fina kommentarer varje dag, att alltid ta bilder och berätta om dagens ridpass är så kul och givande! ingen mer paus för mig.
 
En till rolig nyhet, Rhett butler och jag är anmälda till årets första tävling! taggaaa
 


Postat av: Anonym

yey har saknat dig!!!

2014-02-04 @ 20:36:52
Postat av: Anonym

yey har saknat dig!!!

2014-02-04 @ 20:36:52
Postat av: Louise

Lycka till på tävlingen, anmälde mig precis till årets första tävling också!

Svar: tack! åh lycka till du med :)
Evelinn Åkerman

2014-02-04 @ 21:16:12 / http://nattstad.se/louisedressage
Postat av: Nora Bååth

Tack så mycket, känner det jag med. Bloggen känns mer min där jag kan bestämma allt själv :)

Kram!

2014-02-04 @ 21:37:36 / http://norabaath.se
Postat av: Nora Bååth

Tack så mycket, känner det jag med. Bloggen känns mer min där jag kan bestämma allt själv :)

Kram!

2014-02-04 @ 21:37:37 / http://norabaath.se
Postat av: Julia

Lycka till på tävlingen! super fin ny design förresten, stilren men ordentlig :)
kram

2014-02-05 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: