Kvällens ridpass

2014-02-15 @ 20:48:48 / Vardag
Hallå! Nu har jag kommit in och duschat, fräschat till mig och maten står i ungen, känns skönt att ta kväll nu hade ett grymt ridpass med rb idag, bara han och jag inga ögon helt ensamma i ridhuset, tog mig verkligen tid att göra allt bra och han va så fin och lyhörd! Vi red öppnor i alla gångarter och dom har aldrig varit finare, han va jätte loss och fräsch de är så kul att rida då! Fick även till några bra travökningar som han verkligen sträckte ut i men vi ska ändå ta hjälp den här veckan, bäst att ta vara på allt man kan när proffsen tittar på en.

Rb idag

Imorgon börjar jag 6.30 så det är snart dags att hoppa i säng. Lina kommer och tränar rb imorgon de ska bli jätte kul att se! 

Rb är nöjd med som Box men han önska han va större ;) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: