Lunch

2014-02-17 @ 13:03:16 / Vardag
Äntligen lunchrast efter 8 timmars jobb! För "vanliga människor" hade det betytt slut för dagen men inte för oss i stall.
Jag håller på och kokar lite nudlar, stabil diet här. Sen ska jag slänga mig på sängen och vila tills det är dags att gå ut igen. Äntligen träning!! 

Igår va rb klädd i Mias utrustning från topp till tå. Vill ni se en liten filmsnutt sen lina red så kolla min instagram (evelinnakerman) 


Idag på träningen för Chris tänkte vi oss vitt, blir schokemöhle schabraket och ett par vita lindor till. Tycker att varje gång man tränar för en tränare första gången ska man bära vitt, de känns som att då visar man tränaren respekt och man klär upp sig, ger ett bättre första intryck också! Nu har jag ju tränat för henne tidigare men inte på ett och ett halvt år. Rb klär sig bra i vitt och det kan på nåt sätt framhäva hästens gångarter. Visste ni att i Danmark är det tillåtet att tävla i vita lindor? Så borde de va i Sverige med. 

Nu blev det stålande fint vårväder, så skönt!
Utsikten från mitt fönster just nu! 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: