Onsdag

2014-02-19 @ 14:08:03 / Vardag
Hej på er! Nu har jag precis ätit upp min lunch och ligger i sängen för att vila en kvart innan det är dags att gå ut igen, imorse fick jag sovmorgon till 8 det var verkligen väl behövligt! Idag har vi haft träning för Emelie som sagt, jag är jätte nöjd med rb han sköter sig så bra här borta, men mindre nöjd med mig själv.. Jag vet med mig att jag har jätte svårt att sitta ner i den ökade traven och det vet ni alla också som läst min blogg sen tidigare, har länge tragglat med att kunna sitta still och rida varenda steg samtidigt som man måste hålla ihop hästen, det går verkligen aldrig för mig.. Så idag red vi några travökningar på diagonalen jag tyckte rb gick fint och längre på steget istället för att bara bli springig men jag tappar allt som heter ridning och bara stör honom känns det som, allt bara faller isär och sen drar han mig ur sadeln. Emelie blev nog lite arg på mig.. Känner mig så värdelös! Att jag aldrig kan lära mig rida.. 




Postat av: Alice Persson

Men då är vi 2 om den saken! Jag kan inte heller sitta ner i ökningarna och tappar all kontroll.. Så du är inte ensam ;)

Svar: åh va skönt att veta ;) bara att träna på!
Evelinn Åkerman

2014-02-19 @ 17:54:02 / http://aalicepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: