Söndag

2014-02-09 @ 10:51:36 / Vardag
Godmorgon! Just nu sitter jag hos min pojkvän och inväntar kalas. Senare ska vi hem till mig för jag ska rida och sen så stannar vi även där ikväll. Hade en bra dag igår, rb fick ett pass på ridbanan och han va super fin! De va två flickor från grannen som stannade och kolla på oss när vi red då blåste han upp sig och visade sin bästa sida haha han älskar uppmärksamhet! Vi red lite lätt i båda varv gjorde lite skolor, skänkelvikningar och några riktigt fina galopper. 
 
Sen kom älskling och hämta mig så åkte vi till marieberg, hitta en födelsedagspresent, jag fick även med mig en victoria secret hem hihi. Vi tog en fika och köpte med lite kvällsmys innan vi åkte hem till han och kolla melodifestivalen. Va också en sväng i kumla och körde på en kompis till han innan vi kom hem, skärde upp frukt som vi doppa i nutella. Perfekt lördag!
 
Ha en bra dag allesammans, bloggar senare ikväll.
 


Postat av: Kajsa

Åh vad gott med B&J!

Svar: jaa ! :)
Evelinn Åkerman

2014-02-10 @ 14:53:27 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: