Svar på fråga

2014-02-07 @ 18:44:43 / Vardag


Hej! I Örebro tror jag inte ekipaget får ha tävlat La p:1 i huvudtaget för att få vara med o div 2 om dom inte ändrat reglerna så. Tanken va att om serien blir av så vill jag vara med den brukar sluta i september och efter det om allt går som planerat med träningen så vill jag även testa på en la p:1! Jag tror inte vi blir placerade men jag hoppas kunna komma över kval gränsen till nationella klasser så vi kan tävla nationellt till nästa år som blir mitt sista ponnyår, usch va hemskt..:(

På DM i Örebro har vi ett enkelt och ett svårt dm, det enkla går i LA och det svåra i FEI så de är det man får välja på och det tycker jag är bra! Vi kommer välja det enkla och hoppas vi har chans på medalj:) tack för din kommentar kram! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: