Tillbaka i Hallsberg

2014-02-12 @ 13:22:38 / Vardag
Hej nu är vi hemma från Eskilstuna och vårat besök på Arphus, jätte trevlig anläggning jag lätt skulle kunna tänka mig att komma tillbaka till! Vi fick först en rundvandring i stallarna och presentation av några hästar, sen gick vi ner till ridhuset och då kom alltså Pether markne och vi fikade med honom och pratade och fick ställa frågor. Vi pratade blandannat om hur man tar sig till Os och hur han gjorde det och historien kring några hästar han haft, väldigt trevlig och jordnära man tycker jag! Han bjöd in oss att komma och kolla när han håller träning för Malin Bayard, så det ska vi också få göra! 

så till alla 98or där ute i Örebro län, välj Alléskolans ryttarprofil för Guds skull! 

Nu väntar jag på Micke som ska köra hem mig, ska rida först sen så ska vi ha en kväll tillsammans mysigt! Näst sista innan jag åker :/ aldrig varit borta så länge från han, kommer bli en jobbig vecka..

Rb ska tränas dressyr idag, så kul han har känts jätte fin den senaste tiden! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: