Träning på kvällskvisten

2014-02-19 @ 20:12:44 / Vardag
Det var en riktig boost att få rida Molle idag, han är verkligen super duktig! Så alla ni som söker en ponny, åka och provrid honom! Jääävlar vad den ponnyn kan trava, det va så himla härligt och jag kände att jag faktiskt kan rida, det var inte alls svårt att sitta ner i hans ökade trav utan det gick riktigt bra.  Nu vet jag vilken känsla jag ska sträva efter med rb! Bara att träna på.
Hoppas jag får rida honom imorgon igen när rb ska vila, vore så kul! 

Vem vet jag kanske tar med mig honom hem istället;) haha ne men lite lika är dom väl? De är alltså efter samma pappa: Juno rory 






Postat av: Sofia

Tycker dom är riktigt lika varan förutom rbs tecken i ansiktet!:)

Svar: sant!
Evelinn Åkerman

2014-02-19 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: